//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


HELLO, ATTENTION PLEASE :D

korang, aku tkleh dh nk update blog sllu. sb, aku skg jrg onl laaa, bkn sb paa. act just hw byk, n aku mls nk bkk laptop nkp cari broadband smua tuu. so, myb aku akn update once a week laa. lgpun, mp smua bknnya nk mai mlwat blog aku pun if aku update tetiap ary, kn? 

td kn, haaa ktaorg *ex class 1K2-2010-* bwt jamuan ntk ckgu azizah. kn esuk dea nk brsara dh. hm sdeh siot wehh. km bwt mknn simple simple jaaa, just KFC, kek cetu jaaa. td time ckgu nk blek, ckgu ngeh :( hm jgn ngeh. sdeh sya tgk. then lpaih mkn tuu, aku baru laa plan nk pnteng kwad. tp pkiq pkiq blek, this week dh last, so aku peg jalaa dgn mknn yg byk dlm prut aku nih. heerh, nk tmuntah aku d bwtnyaaa. mau tk tmntah, mkn tkdan nk digest lg, p blari, kwd dh. nseb tktlnjur mntah kt situ, klau tk. cering plus malu aku -.- hm tkpa laaa, aku tkda ceta nk story dh, nty episod strusnya, pada ary yg laen. byeee :D