//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


challenges.

hai hai, hii. aku tgh boring ne. so, aku decide nk blogger. err nk tny ne. korang rasa hdup ni adil tk? aku rasa tk! aku rasa mcm aku ni tkprnh org pedulikan. idk laaa, td pun mama mrh mrh aku. sb tktlg jeaa. act aku bkn tknk tlg, tp td aku tgh bwt hw. kejap laaa, nty aku tlg. yeahh, aku admit. sejak kzen aku dok kt sini, dea yg bwt keja kt rmh ne. tp bkn smua, aku pun bwt jgk. dea sllu blek schla awai, aku blek lewat. time aku kt schla tulaaa dea bwt mcm mcm. then bla mama aku tny sapa bwt, confem laa dea. sb bla dh blek, tkda apa dh bole bwt. smua dh beres. then mama aku ckp laa aku ni mls laa apa laa. nk bwt cena. dh dea bwt. mama aku tksyg aku kot an? tp ad kaa mak tksyg anak? hm aku pun tktau nk ktaa apa. anyways, esuk hari ibu, errr aku dh beli hdiah. korang? tkbeli pun tkpa, act bknnya wajib pun adiah tu kn? aku pkq jgk, dunia ne mmg ntk aku ngeh, sdeh kaa tetiap ary? knp org laen bole capai happiness tu? knp aku tkleh? aku jeles tgk depadepa yg hepy dgn kwn kwn, family. aku bknnya tkrpt dgn family aku, rpt. tp .. err ntahlaaa aku pun tktau. btw, smlm aku text dgn kwn aku. aku ckp laa prob aku, then dea ckp apa yg jd, mst ad hikmahnya. dea advice aku mcm mcm lg laa, mlas aku nk ceta. anyways, thanks babe :D ilapchiuuu (: hm ssh kn klau kta dh start syg sumone tu? tkleh nk lupakan lgsg. mcmana kta bwt ntk lupakan dea pun, muka dea stil dok kt kpla otak ni. aku nk dea tau yg aku syg dea. tp, dea peduli kaa? slp slp aku malu. tkot nty dea ckp ' do I care? ' nerghh, cering. malu siot. better aku diam jaa. nty dea tau sndiri. even aku tkckp, tp cara aku lyn dea myb dea akn tau. okaylaa, aku nk study. pray fr me in Mid-Yr Exam yaa? thanks :D