//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   



akhirnyaaa dpt jgk aku onl stelah bberapa minggu aku tkpggg lappy ni. so many story I want share with u all :D before that, korang dh mkn blum? dh mnd? adee bau laaa, ahahha, mlwk ajee. 
* Kem Kepimpinan Pengawas Fasa ke-2.
hm kem ni, best gylaa kot. frst tuu, ktaorg btolak dlm pkuii duaa. dlm bas tuu, aku dpt tmpat dduk yg bcor. hbehh basah. bertuah malang gylaaa. hm then tetibaa prut akuu nyanyii. thats means, deaa mntk ntk di isi laaa, act dh mkn dh td. tp aku laparr cdbury. so aku bkk laa cdbury black forest yg dkirim olek kak zaty kpada kak miraa ntk bg kt akuu :D hee sedap. aku baek aty aritu, aku share aa dgn kak moo moo, kak peah, kak mira, kak sue n so on. pjlanan agk lmbt laa. dlm satu jam. then mata akuu mgntok gyla. tp tkleh tido. tringatkt schla. ahahaa, then blaa nk smpy fh, smua org pakat hingaq gylaa. aku pun xcited nk tgk pmdangan kt Pendang Lake Resort. bla smpy, ktaorg trun dari bas n ondway ke dom. aku, najmi, fadhlina trsesat kt kak F5. oh, tp depa best, hngaq, gyla gylaa. then ktaorg msuk dewan smpy pkui 6. then peg smbhyg asaq n mkn. lpastu kena mnd brkemban. oh noo! seriesly aku tksukaa.dlm masa tiga ary tuu, skli jaa aku mnd brkemban. tuu pun sb tpksa. mlm tuu ad ice breaking. tetiba nmpk abg abg JPAM ( Jabatan Pertahanan Awam Malaysia ) dtg. fuhh, seram gylaa, muka depa nmpk series n grg grg. frst tuu abg shuk yg handle. then pkenaikan ank ank buah deaa. smua mseh bujang, hiii *jgn pkiaq kot laen* deaa mcm usop. skit skit ' kitee bako ajee~ ' klw sapa bwt slh, kena check in dlm tasik. best ooo. mlm tuu ktaorg tidoo pkuii 12. esuk bn pkuii 5. smbhyg n ad kuliah sbuh smpy pkuii 7. then ad kawad, bestt. aku n da geng ' Rusia ' dpt FC abf ayub. bestt, dea suka bwt lwk, tp tkreti bwt lwk. ml tuu ad kembara mlm. tktkot pun kmbara mlm. engtkn dlm hutan. esuk plk, ary last ktaorg kt sana. berat gylaa aty nk blek. mcm tkmw blek jaaa. pkuii 3 dh d tggu tggu, bas pun smp. tpksa blek :( tksukee. conclusionnyaaa, mg best kem tuu. abg FC, ummi n kak baoti smua sporting. thanks to abg shuk, mamu, abg din, abg yus, abg ayub. kak baiti, ummi, abah sgla ilmu yg d curahkn.pngwas bhyah syg JPAM :D we gonna miss youu all. 

*dea malukan akuu.
deaa bgtw kt **** kta aku admire deaa, aku jeles blaa dea dgn junior laen. huu dh laaa, klrat nk menaip dh. gtg, byeee. sayang korangg ;)