//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


totally changed.

now everything has changed . she not longer like before . I think she get more qualified people . I can accept if she didnt reply my mcg , if she hates me , but . I cant accept if she went from me . I need her . she bright my life . now , she totally changed . why ? since aku tk onl lama , dea tkpenah text aku . then , aku onl . aku baca blog dea . then , aku suddenly rasa hepy . but , tetiba aku rasa unhepy blek . tktw pasepa . yeah , aku sure sgt yg dea tkprlukn aku . aku accept . aku trima jaa apa dea ckp . and , dea pun senior kn , aku kena respect dea . aku tkpenah ckp paa , sbb ? sbb aku syg + tknk dea peg dari aku . tp , if dea bwt ceni kt aku . aku tkleyh na respect dea lg . cena aku na respect dea , dea pun tkrespect aku . dea cntek + lawa + segak + cume . mmg tkheran kt aku . aku bg dea sapaa ? aku rasa just samapah . sampah masyarakat ! yeahh , tiap ary aku tkan button kt phone aku kt num dea ' Send mcg ' . tp , aku pkiaq blek . hbeh kydt aku jaa . dea tkkn rep . aritu aku mcg pun sat jaa . dea tgh onl , mlaih na ggu . engtkn mlm tu , na text dea . tp myb dea onl lg . aku try utk hepykn dea . tp ? aku yg sdeyh blek . aku bkn mcm org kata , aku tamak . series , aku syg smua mcm kak aku . biaq laa , mp na kta aku tamak pun , aku tkheran . tkpa laa , aku tktw na luah kt spa . tengs blog (:and , tengs fr her . bg km ngeh lg skli .hope mp hepy . by ,