//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


pemandangan yang indah!

oh, bad day. hm, time aku jaga laluan td, nmpk dea. dea bwtpa tktw kt A. hm, myb nk blas dendam kowt. sb aku bwt tkheran kt dea. listen here, aku tktgoq dea + tksnyum kt dea bkn saja saja. tp ad sb knp aku bwt cetu. aku tklaa kejam smpy teqa tuu kn. aku tktake series pun bab neh. bkn paa, nty tkpsay psay aku tkbrtgur sapa dgn deaa, kn berdosa. tkpsai psai jaa dpt dosa. so, just take it easy *bak kata kak alyaa, hahaha*. hm, if aku tktgoq deaa plus smua tuu, ad dea kesah? ad dea heran? tkdaa pun kn? yalaaa, skg dea dh famous. dgn junior junior ksygn deaa. hahaaa, skit aku tkkesah. tp dlm hati dok bara neyh. aku benci suka cara deaa. you know what, deaa ptot d jdikn cntoh. bg aku lah, bg mp smuaa. aku tktw. dea lawa, suka tgk muka dea. like baby face :D hahaha, hm ignore it. idc! kejam dokk? tkpaa, skli skala. dea kejam dgn aku, ad aku kesah? tkpun, dea belagak skg. tkpaa, go on jaaa S nahh? eh tkpa laaa, nk search sumthing. byeee!