//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


habeh madu sepah dibuang!

nk taw sb paa tajuk tu yg aku tlis? sb aku ad srg kwn dea. biaq aku mention truihh. fatin shahila bt izhar. taw sapaa? skg aku meluat gyla kt dea. dea neyh smua ad, time ad prob, baru tgdik gdik cari aku. time sng, p kt kwn dea. act siang td, aku just kta kt dea. jgn brcmpur sgt dgn laky. sb kwn dea tuu, rpt dgn laky. then dea ckp aku jaga tepi kaen deaa. wehh, aku tkmw hg nyesai jaa satu ary nty. tp dh hg ckp ceni. aku tkkesah. stakat hg, skit pun aku tkheran laa wehh! blah aa. time hg bnjir, family aku yg tlg. umh hg tkda sapaa, umh aku jgk hg mai. kwn hg tuu, ad tlg hg? aku bkn nk ungkit laaa, tp hg tuu dh melampau. time aku ad prjumpaan kaa, ad hg tggu? tkda. tp blaa aku tktggu, hg bebai mcm dgn apa g. apa cer? uhh? dhlaa wehh, aku skit pun tkheran hg tkmw kwn dgn akuu. Byeee!